Om hen te ondersteunen, organiseert de gemeente op maandag 13 maart een informatieavond in het gemeentehuis waarbij ook politie, brandweer en Geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio (Ghor) aanwezig zijn.
Organisatoren van evenementen hebben bij de voorbereidingen op verschillende manieren met de gemeente te maken. Bijvoorbeeld voor het aanvragen van een vergunning of evenementensubsidie of het gebruik maken van hand- en spandiensten (zoals dranghekken) van de gemeente. Aan de vooravond van het nieuwe evenementenseizoen organiseert de gemeente daarom een informatieavond. Ook politie, brandweer en Ghor zijn aanwezig omdat zij belangrijke adviseurs zijn in relatie tot veiligheid.
Aanmelden
Organisatoren van evenementen zijn van harte uitgenodigd. Zij kunnen zich uiterlijk 5 maart aanmelden door een mail te sturen naar secretariaat@moerdijk.nl.
Programma 13 maart
19.00 uur: Inloop
19.30 uur: Welkom door burgemeester Aart-Jan Moerkerke
19.35 uur: Aanvraag vergunning
20.00 uur: Aanvraag evenementensubsidie
20.15 uur: Aanvraag Hand- en spandiensten
20.25 uur: Aanvraag promotiemogelijkheden
20.35 uur: Pauze
20.45 uur: Vragen stellen ‘Aan tafel bij’:
- Vergunningen
- Evenementensubsidie
- Hand- en Spandiensten
- Promotiemogelijkheden
- Netwerktafel: Geen specifieke vragen aan de gemeente maar wel aan medeorganisatoren? Schuif aan bij de netwerktafel
21.30 uur: Afsluiting door burgemeester Aart-Jan Moerkerke en gelegenheid tot napraten.